بالشتی نورانی

10 03 2008
glow-pillow.jpg

سلام

این بالش که glo Pillow نام داره یه ساعت برای بیدار کردن شماست البته با نور کار می کنه و ساعت رو در تاریکی به شما نشون میده و وقتی کوکش می کنین کم کم روشن میشه و شما رو بیدار میکنه ، این محصول توسط تیم McNally طراحی شده و در ساخت اون از LED داخل بالش استفاده شده ، خیلی جالبه اگه تاحالا شب بیدارشدین و دنبال ساعت می گشتید یکی از فواید این طرح رو می فهمید که علاوه بر حفظ سلامتی شما در هنگام خواب شما را به آرامی مانند طلوع خورشید بیدار می کند .

(ادامه تصاویر در ادامه)

glow-pillow-01.jpg

glow-pillow-02.jpg

glow-pillow-03.jpg

glow-pillow-04.jpg


کارها

Information

7 responses

11 03 2008
delzadeh

من که ترجیح می‌دم همون ساعت رو نگاه کنم. بعضی وقت‌ها صبح بالش زیر شکممونه. بیچاره سیستم داخل اون. که چه فشاری رو تحمل می‌کنه!

پاسخ علی : سلام و درود
:)البته فکر کنم طراحش امثال ما رو در طراحیش در نظر گرفته باشه ، بالاخره هر قاعده یه استثنایی هم داره دیگه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

12 03 2008
محمد

این بنده خدا خودشم از ساعتای قدیمی استفاده کرده که؟!!!!!(عکس سوم)

پاسخ علی : سلام و درود
خوب داشته تست می کرده از فرداش دیگه دستش نبود خودم دیدم !🙂 چه جالب مچشو گرفتی خودم دقت نکرده بودم هاهاها عجب سوتی بود😀
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 03 2008
ژوبین آی تی

:O
بیخیالش! من عادت دارم خودم از خواب بیدار می‌شم🙂

پاسخ علی : سلام و درود
خوب همه خودشون از خواب !🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

17 03 2008
MMS

خیلی باحال بود🙂
(-: البته همه ی مقالات این وبلاگ باحالند🙂

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، نظر لطفته عزیز
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

27 04 2008
Alberto

با تشكر از زحمت متقبله …
جاى تبريك داره كه شما تا اين اندازه فعال هستيد و البته موفق !

my link text

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، نظر لطفته عزیز ، می بینم از کلمه «موفق» خودتم متعجب شدی🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

27 04 2008
mohammad

سلام . خیلی باحاله ها!
اول وبلاگت بعد هم این بالشه . البته وبلاگ شما که خیلی باحال تر از این حرفاست:)

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، نظر لطفته عزیز ؛ دیگه انقد هندونه بده که جابشه تو که کتفمونو از جا در آوردی🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

28 04 2008
مسعود

سلام علی جان …
اینم از اثر بخشی نام امسال » شکوفایی و نو آوری » … ( البته نه در ایران D-; )

موفق باشی .
………………………………………………………………………………………………………
پ ن : راستی ببینم تو نمیخوای عیدیتو بفرستی ؟؟؟ )-:<

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، عیدی ! نگو که به دستت نرسیده حتما شوخی می کنی🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

