نتیجه اولین تجربه قالبی !

29 10 2008

سلام

امروز پس از مدتی کلنجار رفتن با وردپرس روی هاست و مخصوصا روی لوکال هاست بالاخره اولین قالبم رو ترجمه کردم که بسیار لذت بخش بود آخه انقد بچه ها از وردپرس دات ارگ تعریف کردن که منو وادار کرد برم ببینم چیه و چطوریه تا اینکه نتیجش تا الان این بوده ، نتیجه کار به نظرم خوب بود البته حتما مشکلاتی هم تو قالب وجود داره که اونو بزارین به پای تجربه اول البته اینو بگم پای این کار هستم تا ته فقط اگه مشکلی پیدا شد بگید تا برای رفع اون تلاشم رو بکنم .

برای کسایی که مثل خودم آشنایی کمتری دارند بگم این قالب فقط بدرد کسایی می خوره که خودشون هاست شخصی دارند و از وردپرس دات اورگ استفاده میکنن .

این قالب رو هدیه می کنم به بروبچ توپ تیم وردپری فارسی که از طریق سایتشون نتونستم این قالب رو براشون بفرستم .

البته دلم برای نوشتن وبلاگم هم تنگ شده ایشالا به زودی برمیگردم دوباره به دوران اوج خودم برگردم .

<<الان وقت زیادی ندارم بعدا این مطلب رو کاملتر خواهم نوشت>>

  • تصویری کامل از این قالب رو + اینجا می تونید ببینید (البته مطالب توش بیاد زیباتر میشه)
  • قالب رو از  +اینجا و  +اینجا و  +اینجا می تونید دانلود کنید .

کارها

Information

9 responses

29 10 2008
حامد

خسته نباشید .
قالب خوبی را برای ترجمه انتخاب کردی ، اما فکر می کنم اگر فونت متون اصلی تاهوما (11 یا 12 پیکسل) و فونت عناوین کمی بزرگتر بشه بهتر باشه … موفق و پیروز باشی

پاسخ علی : سلام و درود
به به حامد عزیز و لذیذ ، با نظرت موافقم
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

29 10 2008
ITLine

دستت درد نکنه اگر رنگش روشن بود بهتر تر بود

پاسخ علی : سلام و درود
به به به حاج حسن آقا از این ورا قربان قدم رنجه فرمودید ، رنگای دیگش تو راهه البت اگه استقبال بشه فعلا که نشده
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

30 10 2008
بابک

به به ، دستت درد نکنه علی جان.

پاسخ علی : سلام و درود
ای جـــــــــــــــونم قابل شما یکی رو نداشت بابک عزیز و لذیذ (بابک یه جورایی تو مایه های همبرگری و اینایی ! D: از نظر لذیذی و دلچسبی و … اینا ) ، با این کامنت یه امیدی گرفتم برای یه قالب جدید
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

1 11 2008
delzadeh

کجایین پس؟

پاسخ علی : سلام و درود
بابا من اینجام جایی نرفتم که تو دلزده شدی🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

3 11 2008
kiaman

سلام
من هنوز نميتونم قالبه وبم رو عوض كنم

پاسخ علی : سلام و درود
همونطور که اشاره کردم این قالب برای کسانی هست که وردپرس دات اورگ دارند (cmsوردپرس بروی هاست شخصی) اما برای هرگونه اطلاعات مفید می تونید به وب سایت بروبچ وردپرس فارسی به + این آدرس مراجعه کنید .
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

10 11 2008
aMiN

نبودي
البته منم نبودم
قالب شيك و تكيه

پاسخ علی : سلام و درود
آره اونم آره🙂 نظر منم همینه !😀
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 12 2008
عمو هوشنگ

بابا کجا رفتی😦

سلام و درود
خونمون ! اومدم دوست من اومدم
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

24 12 2008
محسن شایان

قالب خوبی بود به ما هم سر بزن.

سلام و درود
خوش اومدی ، نظر لطفته عزیز ، چشم
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

7 07 2009
یک قلم

آقای علی خسته نباشی
کارت حرف نداره

سلام و درود
می دونم !!!😉 نظر لطفته عزیز
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

