ماشینی بروی یک چرخ

19 04 2008

سلام

این ماشین که Snook نام داره محصول شرکت Audi آلمان هست که در نمایشگاه Detroit Autoshow 2008 در سال جاری مطرح شد و طرح های اولیه اون توسط این شرکت بزرگ خودرو سازی آلمان به نمایش گذاشته شد ، این محصول خارق العاده که قبل از این بیشتر در فیلمهای تخیلی از نوع فضایی نمونش رو دیده بودیم قراره توسط این شرکت به تولید برسه و در بازار عرضه بشه ، این خودرو بروی یک گوی یا کره حرکت میکنه و موتور آن این اماکان رو به راننده میده تا به هر جهتی که می خواهد حرکت کند ، این محصول توسط Tilmann Schlootz آلمانی طراحی شده است ، این ماشین بی شک تحولی در صنعت خودرو سازی جهان محسوب می شود و گونه ای جدید و متفاوت از خودرو را به نمایش می گذارد .

سوالی که برای خودم پیش اومده چگونگی رانندگی با این خودرو هست !!!

(ادامه تصاویر در ادامه )


کارها

Information

12 responses

19 04 2008
Reza. R

خوب این ماشینه اگه رو یه گوی راه بره، چه جوری پار میکنه یه کنار، میفته که !!!
بعد اگه افتاد چه جوری بلندش کنیم ؟؟؟

پاسخ علی : سلام و درود
خوب نباید وایستی دیگه باید فقط حرکت کنی ، خود تعادلش رو حفظ کردن میدونی چقدر مشکله !!!🙂
اطلاعاتی در دست نیست رضا جان معمولا در مورد این جور چیزا اطلاعات زیادی نمیشه بدست آورد چون منتشر نمیشه !
لطف کردی پیش ما اومدی و نظرتم گفتی

19 04 2008
naderiano

ein faghat ye concepte va hich dalili nadare ke sakhte beshe… ein kare ye styliste, motmaen bash daste engineer ke berese ghabul nemikone sakhte eino :D:D (Naderiano Automotive design engineer, Sweden
)

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، به نظر من این ایده ها فکر مهندسین رو برای تلاش و ساخت این ایده ها باز می کنه و هیچ بعید نیست که در آینده ای نچندان دور شاهد این چنین محصولاتی باشیم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

19 04 2008
شایگان

جالب بود.

پاسخ علی : سلام و درود
خوش حالم که خوشت اومده
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

19 04 2008
ehsan

benazam pykan javanano

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، البته من مکررا گفته بودم که پیکان جوانان از نوع گوجه ای بهترین خودرو تمام تاریخ می باشد
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 04 2008
سحرآمیز

در یه صورت تعادلش بهتر میشه . اونم در حالتیه که وزن بدنه نسبت به سیستم چرخهاش خیلی خیلی کمتر باشه . در هر صورت علی الحساب ترجیح میدم با پرایدم تو شهر چرخ دور بزنم نه با این !

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، بله خوب نقد را به نسیه ترجیح دادن بهتر است
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 04 2008
www.SorenPhoto.com

شما هم عجب چیزایی میذارن هاااخیلی قشنگ بود .
——–
http://www.SorenPhoto.com
اولین و بهترین وب سایت عکس ایرانیان

پاسخ علی : سلام و درود
قابل شما رو نداشت
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 04 2008
virus

خیلی جالبه ، راست میگین

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، دروغم چیه
ممنون که به ما یرزدی و نظرتم گفتی

21 04 2008
key1one

سلام ممنون از مطالب قشنگ مشنگن علی جون
در مورد پارک کردنش که نیفته یه ایده هست اونم اینه که گوی رو قفل میکنن تا حرکن نکنه و یا از کنارش چند تا جک میاد بیرون🙂
به فکر من اینا رسید
در ضمن علی جان تبادل لینک نمیکنی ؟

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، البته میشه به دیوار هم تکیه داد ! من بلاگرول ندارم عزیز ممنون از لطفت
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

24 04 2008
سینا

خیلی خیلی رویایی به نظر میرسه
ولی زیاد خوشگل نیست

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، تا حدودی موافقم خیلی رویاییه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

29 04 2008
محمد

سلام.به نظر می یاد بیشتر فضایی هست.واسه همین تخیلی شده است.

پاسخ علی : سلام و درود
مگه هر چیز فضایی تخیلیه ؟!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

30 04 2008
احمد

سلام. این طرح یا چیزی شبیه به این رو من مدتها پیش در نمایشگاه توکیو دیده بودم. اما نه به این کاملی. مهندسین سعی در هرچه کمتر کردن سطح تماس و اتلاف انرژی در کنار آزادی عمل هر چه بیشتر هستند.
در هر صورت جالب بود.🙂

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اودی ، چه جالب ، ولی من هنوز تو حفظ تعادلش مشکل دارم !🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

27 08 2008
saye

سلام من موضوع پایان نامم طراحی وسیله حملو نقل .من از روی چرخای این ماشین هیچی نمیفهمم میتونی برام توضیح بدی یه کم اگه بلدی ممنون میشم

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، من هر چیزی میدونستم تو متن گفتم و توضیحات تخصصی نمی تونم بدم ، متاسفم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

