تاکسی برای 2020

14 04 2008

سلام

این ماشین زیبا و البته بامزه ایده و طرحی است برای تاکسی های درون شهری سال 2020 که برای شرکت volkswagen آلمان طراحی شده است ، این خودرو بسیار تغییر پذیر وا انعطاف پذیر می باشد و تمامی بخش های خارجی آن که مانند یک پازل به هم متصل شده اند قابل حذف و اضافه هستند به صورتی که میتواند به خودرویی برای حمل و نقل مسافر و یا خودروی خانواده تبدیل شود ، این خودرو سبز با نیروی باطری کار می کند و سرعت ، اندازه و تمامی آیتم های دیگرش برای تردد درون شهر طراحی شده است ، این ماشین که CTC نامیده شده است توسط آقای Stefan Mathys و در یک تیم چهار نفره طراحی شده است .

(ادامه تصاویر در ادامه)


کارها

Information

14 responses

14 04 2008
میثم

سلام..جالب بود…..یعنی میشه توی ایران ماهم سال 3030 این تاکسیهای دربو داغون حذف بشن؟

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، چرا 3030 ایشالا به همین زودی چرا انقد بد بینیم ، ما ها باید این مملکت رو بسازیم اگه همش بشینیم و غر بزنیم که کاری پیش نمیره از انتقاد کردن فقط ایراد گزفتن رو بلدیم پیشنهاد رو یادمون رفته درسته ما خیلی مشکل و ایراد داریم ولی هیچ نفر خارجی ای هم برای ما دل سوزی نخواهد کرد باید کمر همت ببندیم با همه مشکلاتی که وجود داره
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

14 04 2008
سینا

WOW

فقط یه نکته ، بعضی از آدمایی که یه کم سرحال ترن که به تنهایی شاید از این هم بزرگتر باشن !!!

پاسخ علی : سلام و درود
با این » سرحال ترن » خیلی حال کردم تعبیر بامزه ای بود ، بنظرم اونا برای اینکه سرحال تر بیان باید یکمی پیاده روی کنن🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

14 04 2008
علیرضا.ر

واقعا آفرین به این طراحی. بسیار فیض بردیم!

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، جدا که آفرین گفتن داره این کار ، آفرین ، ولی ای کاش کار یه هموطنمون بود دلم لک زده یه کار ایرانی مطرح کنم ولی کو ؟؟؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

14 04 2008
amir

خیلی جالبه . باید واسه ایرانم بخریم.

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، بخریم ! بسازیم چرا بخریم اگه واقعا توان ساختنش رو داریم حیف نیست بریم از یه کشور دیگه وارد کنیم ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
وحید

سلام
عالی بود.
دمش گرم طراح این ماشین.

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، آره خیلی زیباست دمش گرم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
مقدس

با سلام….
با اجازه شما این مطلب را با ذکر منبع در وبلاگ خودم قرار دادم…
اما جدا مطالب بسیار جالبی دارین….
متشکرم

پاسخ علی : سلام و درود
خواهش میکنم دیگه خجالتمون نده ، ممنون از اطلاعتون
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
alireza

lastik,haye in mashin baraye chale cholehaye tehran sakhte shode

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، ایشالا تا 2020 از این چاله چوله ها هم خبری نیست
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
فتحی

ای کاش کمی اطلاعات می دادید. چرا سال 2020؟ مگر طراحی و ساخته نشده؟ اگر ساخته شده که الان باید استفاده گردد. چرا باید تا 2020 صبر کنیم؟ شرمنده اما من این یک قسمت را نفهمیدم

پاسخ علی : سلام و درود
راستش عزیز من تمام سعی ام رو میکنم که کوتاه و خلاصه بگم و پر حرفی نکنم و از نکات اضافی بزنم و فقط اصل مطلب رو خلاصه شده بگم ، در مورد این سوال شما من اطلاعاتی ندارم اصولا این طرح ها به زمینه هایی نیاز داره مثلا جایگاه هایی برای شارژ یا خیابان هایی مخصوص و یا دلایل دیگه ای که با در نظر گرفتن اونا میان و می گن برای رسیدن و یا تحقق این زمینه ها و پایه ها باید x زمان طی بشه ، ولی اگه اطلاعاتی در این زمینه پیدا کردم حتما ارائه می کنم از دقت شما و موشکافی و این سوال قشنگ ممنونم
لطف کردی به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
keshavarz

خیلی جالبه !
اما نه تو ایران ….
بلکه تو تمام نقاط جهان به جز ایران …
به نظر شما خانواده هایی که 4 نفرند میتونند سواره اینا بشند …؟!
البته انشاالله تا اون وقت مردم ایران یه خورده به خودشون بیاند و به سمت خانواده های کم جمعیت روی بیارند !
خبره جالبی بود !

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، با همه حرفایی که از نظر جامعه شناختی برای کاهش جمعیت میزنن و همش درسته ، ولی من خانواده های پر جمعیت رو دوست دارم صلح و صفا و محبت و شادی تو خانواده های پر جمعیت بیشتره اصلا خود شلوغی صفایی داره ، یاد حوض مادربزگ و حیاط باصفاش می افتم وای
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
عارف

سلام.

ای جالب بود ولی به پیکان جوانان گوجه ای که نمیرسه؟

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، کی جسارت کرد قربان پیکان سالار جاده هاست اونم از نوع جوانان و گوجه ایش ، چی داداش🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

16 04 2008
عمو هوشنگ

خیلی جالبه !!!!!
ممنون از مطلب قشنگت.
حیف که عمو هوشنگ یه کمی سرحاله، توش جا نمیشه🙂
باید برم پیاده روی🙂

پاسخ علی : سلام و درود
فکر کنم عمو خیلی سرحاله که حتی توی این جا هم نمیشه🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

16 04 2008
فتحی

ممنون علی جان. فکر نکنم این ساخته شده باشد اصلا. شاید فکر یک طرح باشد که با کامپیوتر دیزاین شده چون من توی سایت فولکس واگن چیزی ندیدم. در ضمن برای ریلیز کانسپت کارها جاده تاثیری در زمان ارائه ندارد. در ضمن من بیشتر نظرم این بود که موتورش هیبرید است یا کلا الکتریکی است و گرنه از نظر شارژ که الان مشکلی وجود ندارد در جهان.

در هر حال ممنون. ماشینهای خوشگلی بود.

پاسخ علی : سلام و درود
درسته این محصول هنوز به تولید انبوه نرسیده و فقط نمونه ای ازش ساخته شده ، منظوره من خود مثالها نبود عزیز منظور مشکلاتی هست که بر سر راه این جور چیزها وجود داره حالا از طراحی خود این محصول گرفته تا بقیه موارد ، موتور هم تا جایی که من متوجه شدم کاملا الکتریکیه چون به سرعت پایین هم اشاره شده بود (میدونی که در مورد این طرح ها اطلاعات زیادی منتشر نمیشه😦 )
لطف کردی پیش ما اومدی و نظرتم گفتی شروین عزیز

16 04 2008
کورش

سلام دوست عزیز
واقعا در پاسخ به نظر اول خیلی حرف خوبی زدی: آینده ی کشور رو ما می سازیم
از همه خواهش دارم به جای اینکه همیشه ایران رو ضعیف فرض کنن یه گام برای پیشرفت کشور بردارن به خدا ما از خیلی کشورای دنیای سر هستیم کشورایی مثل کره چین مالزی یا امثالهم هیچی نیستن فقط مردمش خواستن خودشون رو باور کنن. بیاین ما هم خودمون رو باور کنیم وبه جای حسرت کشورای دیگه رو خوردن به فکر یه گام در زمینه ی کاری خودمون باشیم
به امید روزی که اسم ایران در صدر باشه

پاسخ علی : سلام و درود
با هم تو این مسئله اتفاق نظر داریم ، به امید ایرانی آباد
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

18 04 2008
کوروش

درود. خیلی خوبه که به تک تک نظرها جواب میدید.
راستی، مطلبتون هم جالب بود.

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، وظیفست
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

