هدیه نوروزی وردپرسی ها

16 03 2008
wp-logo-36.png

سلام

دوباره سال جدید و بهار جدید تو راهه و با رسیدن عید بوی عیدی های خوش مزه که دله آدمو آب میکنه به مشام میرسه ، واقعا چه سنت خوبیه من که با هر عیدی که می گیرم رو حم تازه می شه ، حالا چرا ما توی وبلاگستان و اونم توی وردپرس شیرین به هم عیدی ندیم ؟!

پس یه بازیه خوش مزه رو شروع می کنیم به این ترتیب که هر کسی که به بازی دعوت شد یه پست به عنوان «عیدی» می نویسه و توش یه عیدی باحال به خواننده های وبلاگش میده مثلا یه بازیه کم حجم برای دانلود یا یه برنامه توپ کوچولو ، یه ترفند خوب و بامزه ، معرفی یه سایت ، عکس های زیبا و ….. محدودیت خاصی نداریم فقط هر کی یه عیدی با مزه که خودش دوست داره بده ، نظر من بیشتر روی دانلود های کم حجمه .

از طرف من :

محمد ، رضا ، شروین ، شوکی ، کمال ، ژوبین ، کاوه ، اسپانو ، دلزده ، عرفان ،

.

به این بازی دعوتن ، توجه هرکسی باید چند نفر دیگه رو هم دعوت کنه ها .

عیدیه منم تو ادامه همین مطلبه

holy.jpg

عیدیه من به همه بروبچ یه بازیه که چنتا بازی توشه ، بازی ها پیچیده نیست و بازی های فکریه اکثرا که دونفره هم میتونین بازی کنین ، برای من که خیلی لذت بخشه با بروبچ سرش کل میندازیم و کلی می خندیم از هیجان بالایی برخوردار میشه وقتی دونفری بازی کنین ، دیگه توضیح بیشتری نمیدم دانلود کنین ببینین چطوره .

دانلود فایل زیپ : 13,656 KB

سرور اول

سرور دوم

سرور سوم


کارها

Information

34 responses

16 03 2008
spano

درود بی‌کران
ممنون دوست عزیز
امیدوارم عید بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باشه و همیشه در آغوش گرم خانواده و هر روز بیشتر از قبل شاد، موفق و سر بلند باشید.
با بهترین آرزوها

پاسخ علی : سلام و درود
من هم آرزوی بهترین ها رو برای شما می کنم سال نو مبارک
یا علی مدد

16 03 2008
ali786

سلام
دوست داشتم خیلی های دیگه رو دعوت کنم ولی خواستم یه چیزیم برای بقیه بمونه که دعوت کنن ، راستی این بازیو با محمد شروع می کنیم ها ولی من دعوتش می کنم برای شروع ، اگه کسی مایل نبود حتما کامنت بذاره ، امیدوارم بازیه خوبی بشه .
ممنون ، موفق باشید

یا علی مدد

16 03 2008
آی تی شوک

سلام علی جون
واقعا این بازی وبلاگی رو پسندیدم
خیلی چیز جالبیه
موفق باشی

پاسخ علی : سلام و درود
خوشحالم که خوشت اومده ، فقط بجنبین که وقت کمه عیدی که سرموقع نباشه مثل زنبور بی عسله !🙂
موفق و پیروز باشی

16 03 2008
سلام اگه کسی عیدی می خ … « نوروز87

[…] 2008 | # | Tags: عیدی سلام اگه کسی عیدی می خواد بیاد اینجا : https://ali786.wordpress.com/2008/03/16/eidi87/ […]

16 03 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
علی جان دستت درد نکنه، من شرکت می کنم، بذار عیدیم رو آماده کنم، آماده که شد خبرت می کنم.
در ضمن شیطون خوب بازی راه انداختی.
بدرود

پاسخ علی : سلام و درود
خوشحالم فقط زود باش کاوه عیدی بی موقع مثل زنبور بی عسله ها !🙂
کار خوبی میکنی هر کس پستش آماده شد خبرم کنه
ممنون ، موفق و پیروز باشی

16 03 2008
کمال

سلام ممنون دعوت کردی. حتما یه چیزی می زارم، احتمالا آهنگ

پاسخ علی : سلام و درود
خواهش می کنم، چقد خوب ، گذاشتی خبرم کن راستی یادت نره یه سریو دعوت کنی ها
ممنون که دعوتم رو پذیرفتی موفق و پیروز باشی

16 03 2008
خسروبیگی

دوست عزیز چرا منو دعوت نکردی؟!
بازی جالبی پیشنهاد دادی. ممنون

پاسخ علی : سلام و دورد
بالاخره باید یه سری هم می موندن تا بقیه دعوتشون کنن ، تازه عیدی دادن که دعوت نمی خواد هر کی بده کیه که نگیره ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

16 03 2008
delzadeh

مرسی که من هم جزو مدعوین شما هستم. با آماده شدن عیدی حتما خبرتان می‌کنم.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنونم که دعوتم رو پذیرفتی ، بی صبرانه منتظره عیدی های شما هستم
موفق باشی

16 03 2008
خواب بزرگ

انگار ما شده ایم مامور اطلاع دادن خرابی فید
یک نگاهی به فیدت بیانداز برادر

پاسخ علی : سلام و درود
خوش خبر باشی ، ممنون که خبر دادی فیدبرنر ترکیده از من کاری برنمیاد
ممنونم

16 03 2008
عرفان

سلام ….

من سعی میکنم در این بازی شرکت کنم …. موندم چه عیدی بدم به دوستان !!! نمیدونم … دارم فکر میکنم !

موفق باشید.
عرفان

پاسخ علی : سلام و درود
هر چه از دوست رسد نیکوست
سال نو مبارک

17 03 2008
delzadeh

عیدی من آماده شد. وقت کردید سر بزنید.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون میایم بگیریم
عید بر شما مبارک

17 03 2008
عیدانه « دل زده

[…] علی عزیز مرا نیز به بازی جدید” عیدی وردپرسی‌ها” دعوت نموده است. البته یافتن چیزی که به عنوان عیدی شایسته وردپرسی‌هایز باشد، چندان ساده نیست.در هر حال چند سال قبل نوشته‌ای از دردمند دردنویس -شریعتی بزرگ- رادر مجموعه‌ای یافتم که به خط خطاط هنرمند امیر فلسفی نگاشته شده بود. نوشته‌ای در باب نوروز. خوشبختانه این نوشته ادیبانه را با جستجویی ساده یافتم. متن زیبایی است. می‌توانید این متن را از اینجا دریافت کرده و بخوانید. غلط‌‌های نگارشی را هم به بزرگواری خودتان خواهید بخشید. […]

17 03 2008
toppost

ممنون علی جان !

aZ GRAPhiCaM HeY Ye ChiZaYi saReMoN MiShe😀 ! SrY EnG TypiDaM Ro LopLoPaM Lang… FaRSi Ni VaSe HaMoN ! AvaLeshaM Az MaTne DigarAn Copy zaDaM :D:D:D SrY Dg !

پاسخ علی : سلام و درود
حالا انگلیسیشم یه جوری ننوشتی ما بفهمیم چی نوشتی🙂
ممنون که به ما سرزدی

17 03 2008
nima

good
http://p30site.coo.ir

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

17 03 2008
عیدی ژوبین به خوانندگان وبلاگ « ژوبین آی تی

[…] ژوبین به خوانندگان وبلاگ سلامعلی آقای عزیز یک بازی جدید و جذاب راه انداختند و زحمت دعوت از مارا هم کشیدند. ما هم همیشه […]

17 03 2008
ژوبین آی تی

سلام علی جان
اطاعت امر شد
بازم از این کارا بکنید🙂
یا علی

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون که دعوتم رو پذیرفتی ، عیدیتم خیلی باحال بود مرسی
موفق باشی

17 03 2008
محمد کشوری

به به حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست . خوب قافل گیر شدیم . ببخشید یه ذره دیر جواب میدم بد جور درگیر ویروس بودم . ممنون منم دارم عیدیمو آماده میکنم …

پاسخ علی : سلام و درود
بجنب دیگه عید شد ها ، بی صبرانه منتظر عیدی محمد عزیز هستم
سال نو مبارک

17 03 2008
مسعود جامعی

ممنون علی جان

بازی جالبیه

بازم از این ایده ها داشتی جمعیت وردپرسی رو بی نصیب نزار🙂

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی مسعود جان ، دیگه سرخ و سیاهمون نکن نظر لطفته رفیق
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

18 03 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
خوبی علی آقا؟
من عیدی گذاشتم، ناقابله ولی، هر چیه عیدیه دیگه!
بدرود

پاسخ علی : سلام و درود
مرسی ، دست شما درد نکنه کاوه جان میایم عیدی بگیریم
سال نو مبارک

18 03 2008
تجربه های سال 86 و عیدی « وب نوشته های کمال

[…] تجربه های سال 86 و عیدی مارس 18, 2008 at 5:02 ب ظ | In خودم, دوستان, شخصی | دو دعوت نامه از دو دوست به دستم رسید ، اولی برای نوشتن تجارب سال 86 و دومی برای اهدای یک عیدی آنلاین. […]

19 03 2008
فتحی

علی جان
یک دنیا ممنون. متاسفانه من یک سری اشکالاتی سیستمم در لاگین در وردپرس دارد که فکر می کنم به زودی بتوانم درستش کنم. فعلا نمی توانم مطلب بنویسم ولی امروز تمام تلاشم را برای درست کردنش می کنم. فقط ایشالله درست بشود. ممنون از دعوتت. این دم عیدی برای من یک هدیه خوب بود. ممنون { شکلک عید مبارکی یاهو! }

پاسخ علی : سلام و درود
قربانت وظیفه ما بود دعوتتون کنیم اما متاسفانه عیدی از شما به دست ما نرسید (شکلک ناراحتی عیدی نگرفتن گوگل!)
فتحی بعد از نوشتن این همه پست هنوز هم مشکل از وردپرسه ؟
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

19 03 2008
houshang

سلام
عید همتون مبارک
منم یه عیدی خیلی ناقابل براتون گذاشتم( به بزرگی خودتون ببخشید اگه قابل نبود).

پاسخ علی : سلام و درود
دستت طلا عیدی شما رو گرفتیم میریم ببینیم چطوره ، ممنون
ممنون از عیدی شما ، سال نو مبارک

19 03 2008
نرگس

سلام,پیشاپیش عیدرو به همه تبریک میگم.امیدوارم سال خوبی داشته باشین.خداحافظ………. <

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون ، سال نو شما هم مبارک
ممنون که به ما سرزدی

20 03 2008
آی تی شوک


موفق باشی علی جون

هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز😀

پاسخ علی : سلام و درود
سال نو شما هم مبارک ، سال خوبی همراه با موفقیت برات آرزو می کنم شوکی عزیز
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

20 03 2008
Arsin

سلام علی جان :
فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آمدن بهار دل انگیز را بهتون تبریک میگم
امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشید.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنونم ، سال نو شما هم مبارک آرسین عزیز سال خوبی همراه با بهروزی و پیروزی داشته باشی
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

21 03 2008
بابک

اوه متاسفانه دیر متوجه شدم علی جان.
سری به من بزن ، جشنواره خیلی خوبی راه افتاده امیدوارم بتونیم از مطالب خوبت در جشنواره استفاده ببریم.

پاسخ علی : سلام و درود
اوه بابک بودن یا نبودن مسئله در این است ، من نبودم متاسفانه به جشنواره شما نرسیدم ممنون از دعوتت عزیز
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

22 03 2008
محسن وزیری

سلام در وبلاگ خود جنبش مرام نامه رو اعلام کردم و برایش مرام نوتشهائی هم نوشتم از شما دعوت می کنم تابه این مرام نامه پیوسته و آن را تکمیل کنید تا همه با هم وردپرسی با مرام داشته باشیم
http://itnevesht.wordpress.com/2008/03/22/maramnameyewordpress/

پاسخ علی : سلام و درود
محسن جان میام ببینم چه کردی
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

23 03 2008
omid

salam alii jan
kheylii delam baraton tang shode bod sharmande be khoda kheylii moshkel bar khordam alanam bebakhshid ke fingelish minevisam chon linux daram faghat mikhastam begam sale noooye to mobarak douste aziz ishala manam bade konkor 2bare miam va shoroo mikonam ghavii valii ta on moghe az webloget lezat mibaram va estefade mikonam

felan aghaeii bye

23 03 2008
Reza. R

علی جون ما منتظر برگشتت و جواب پس دادن به خاطر غیبت کبرای اخیرت هستیم.
اگه غیر موجه باشه اخراج میشی ها.
زودتر بیا بابا تو که کشتی مارو.

پاسخ علی : ســــــــــــــــــــــلام و درود
آقا اجازه آقا آقا تقصیر ما نبود این فتحی ما رو اغفال کرد تازه عیدیم نداد
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

24 03 2008
امید

سلاممممممممممممممم علی جون
من یک مسیج دیگه با لینوکسم زدم بهت نمیدونم رسید یا نه

من چند وقته که از داشتن نعمت adsl محروم بودم و تا بعد کنکور همینجوریه
دورادور نوشته های قشنگت رو میبینم و لذت میبرم بعد از کنکور منم 2باره میام

سال خوبی داشته باشی خداحافظ

پاسخ علی : سلام و درود
به به پارسال دوست امسال آشنا ، بابا نمیگی دلمون برات تنگ میشه ؟ وبلاگ رو چرا جم کری حداقل میومدیم کامنت میزاشتیم ، امید وارم سال خوبی داشته باشی و کنکور رو با موفقیت بگذرونی
ممنون که به ما سرزدی ، سال نو مبارک

25 03 2008
آی تی شوک

سلام

کجایی بابا کم پیدایی

پاسخ علی : سلام و درود
اومدم رفیق رفته بودیم ایران گردی
ممنون از احال پرسیت سال نو مبارک

27 03 2008
نيما

سلام دوست عزيز اگر وقت كردي يك سري هم به ما بزن يا حق !

پاسخ علی : سلام و درود
چشم حتما خدمت می رسیم
ممنون که به ما سرزدی

28 03 2008
تسنیم زبردست

سالی نیکو برای شما آرزومندم.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنونم ، من هم برای شما و سایر دوستان سالی نیکو همراه با موفقیت رو آرزومی کنم
ممنون که به ما سرزدی سال نو مبارک

3 04 2008
اختتامیه جشنواره نوروزی وبلاگستان فارسی ، نوروز 87 « یک فتحی

[…] 3, 2008 توسط فتحی وقتی آقا رضا رنجبران و علی آقای عزیز، دو دوست خوب از شما بخواهند که یک هدیه به خوانندگان […]

پاسخی بگذارید

