چهار صندلی در یکی

20 02 2008
chair-ali786.jpg

سلام

یک ایده بسیار زیبا که یک صندلی ببخشید چهار صندلی رو یک جا برای شما فراهم می کنه دیگه لازم نیست صندلی های مختلفی برای حال و هوای مختلف تهیه کنید فقط لازمه صندلی تونو بچرخونین ، به نظرم خیلی عالیه کاش یکی داشتم ، این صندلی زیبا محصول خلاقیت ذهن یک طراح آلمانی به نام Reinier de Jong هست که این صندلی زیبا رو Keer Chair نامیده .

chair-ali786-1.jpg

(ادامه تصاویر در ادامه !)

chair-ali786-2.jpg

chair-ali786-3.jpg

chair-ali7861.jpg


کارها

Information

22 responses

20 02 2008
امید

ها یک سوال این عکس یکی مونده به اخر میشه بگی چیجوری بایدبشینن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالب بود موفق باشی

پاسخ علی : سلام و درود
خوب اون بالا میشینی دیگه ، چیه از ارتفاع می ترسی ؟ خوب این پایینش بشین البته یکمی سخته ها
لطف کردی پیش ما اومدی و نظرتم گفتی

20 02 2008
صادق

سلام و درود به علی
جالب بود اگه تونستی یکی برام بخر بعدا حساب میکنم
موفق و سر بلند باشی

پاسخ علی : سلام و درود
نه خودمم بی خیال شدم !!! (البته مجبور بودم با این کامنتت بی خیال بشم )
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 02 2008
پاپیروس

سلام علی آقا
چقدر وبلاگ جالب و آموزنده ایی دارین

فک کنم واسه پیدا کردن هر موضوع کلی باید وقت بزارین
دستتون درد نکنه
حیفم اومد تشکری نکنم و بهتون خسته نباشید نگم
عکسای قشنگی رو گذاشتین
تازه برام خیلی جالب بود
هر پستی که می زارین آخرش خودتون دلتون می خواد یکی داشته باشین🙂
ایشالا همه چی داشته باشین غیر از مریضی و غم
شاد باشید

پاسخ علی : سلام و درود
بابا دیگه سرخ و سیاهمون نکن دیگه ، آره اگه بخوای مطالب خوبی بذاری باید وقت خوبی هم بذاری ، خوب من چیزایی که دوست دارم و خوشم میاد رو اینجا میزارم دیگه و دوست دارم یکی داشته باشم البته برا همشون هم ننوشتم که می خوام بعضی از کوچولوهاشو ، ممنونم شما هم سلامت باشی عزیز
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 02 2008
سعید

وبلاگ خیلی خیلی … باهالیییی دارین. خسته نباشین.

پاسخ علی : سلام و درود
دیگه انقد خجالتمون نده سعید جان ، شما لطف داری عزیز
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 02 2008
kasra

سلام . جالب بود . یه سری هم به این گالری عکس اینترنتی بزن . سایت جالبیه .
http://www.photo20.com

پاسخ علی : سلام و درود
چشم یه سری میزنیم ، سرم درد نگیره جنسش چیه !!!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 02 2008
مصطفی.پ

بزرگترین هتل آپارتمان مشهد مقدس
http://www.sharghzist.com

پاسخ علی : سلام و درود
مصطفی تبلیغ تو روز روشن اونم با این وضعیت !!!
ممنون که به ما سرزدی

20 02 2008
امید

البته دوست عزیز بنده اصلاح میکنم!

پاسخ علی : سلام و درود
شما که ذهنت ماشالا انقد با طراوته چرا مشخصاتتو وارد نمی کنی
من دوست ندارم نظرات رو اصلاح کنم اما از انتشار نظراتی همچون این معذورم حتی شما دوست عزیز ؟!!!
ممنون که به ما سرزدی

21 02 2008
naghus

سلام بیشتر که نگاه می کنم می بینم کار خارق العاده ای هم انجام نداده (طراح صندل_) خدایش اگه طراحش ایرانی بود بازم خوشتون می اومد و تمجیدش می کردین/////////

پاسخ علی : سلام و درود
مگه قرار بوده کار خارق العاده ای بکنه ؟ البته معما چو حل شود آسان شود چرا شما قبل از این ، این طرح رو نزده بودین ؟ شاید طرح در نگاه اول خیلی ساده بیاد اما مهم ایده و خلاقیت طرف هست نه پیچیدگی طرح
اگه ایرانی بود من که خیلی خوشحال می شدم تازه همش هم می گفتم طرف ایرانیه ایرانیه ، چرا نباید از یک ایده خوب که توسط یک هم وطن اجرا شده حمایت کرد ، من فکر نمیکنم این جوریا که شما فکر می کنین باشه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
one signal ejector

پسنديدم.

پاسخ علی : سلام و درود
خوب فاکتور کنم قربان ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
shadmehr jalab

خسته نباشي داش علی یک چیز خیلی جالب بود واسم به تمامی کامنتها که جواب میدی چه حوصله ای داری تو ایول بابا تو دیگه کی هستی

پاسخ علی : سلام و درود
یکی از لذت بخش ترین چیزای وبلاگ برام نظرات هست و اینکه خیلی ها در روز به وبلاگ سر میزنن ولی عده کمی نظرشونو می گن معنیش این نیست که بقیه نظری ندارن در واقع دوستانی که نظرشونو می گن به ما لطف دارن و کمترین کار فکر کنم جواب دادن به نظراتشون باشه و ….
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
حسين

سلام
خيلي ايده جالبي بود ..
ممنون از شما به خاطر وب زيباتون ..

پاسخ علی : سلام و درود
درسته به نظر منم ایده خیلی جالبیه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
محمد کشوری

آقا طرحه الاغیه یه جا دیده بودمش ولی همونطور که میدونی دپرسم دست و دلم به پست نمیره :دی

پاسخ علی : سلام و درود
آقا من پوزش می خوام اگه اساعه ادب کردم دستور بدین همن امروز پاکش کنم
ایشالا درست میشه دپرس باشی دیگه کی تازه ها رو برامون بگه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
رجا

در جواب دوست گرامی آقا «امید» و همچنین «علی» آقا باید بگم در عکس یکی مونده به آخر صندلی برای بچه هاست نه شما!

پاسخ علی : سلام و درود
اصولا آدمای بزرگ دوست دارن بچه بشن و بچه ها هم دوست دارن بزرگ بشن ، تازه شاید قدمون کوتاه بود و یا خواستیم از بالا به همه چیز اشراف داشته باشیم مگه ما نوادگان کورش و شاهان ایران زمین نیستیم ؟!!!! آقا من اصلا می خوام اون بالا بشینم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
هادی

خیلی عالی بود,خیلی ممنون که برای هموطناتون اینهمه زحمت می کشین.

پاسخ علی : سلام و درود
خواهش می کنم دیگه همین کارا از ما بر میاد هادی جان که دریق نداریم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
mrkhalili

الله اکبر کار خداستاا

پاسخ علی : سلام و درود
مگه غیر از کار خدا هم چیزی تو این دنیا هست ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظر شیرینتم گفتی

21 02 2008
امیر

سلام، دستت درد نکنه خیلی جالب بود، ولی اینا که 3صندلیه نه 4تا

پاسخ علی : سلام و درود
اگه دقت کنی تازه یه 7-8 تایی هست حالا من 4 تاشو گفتم البته خوب تو حالات دیگه نشستن خیلی سخته !!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
علیرضا

سلام خیلی زحمت کشیدی مرسی.
واقعا ارزش دیدن رو داشت حداقل ارزش این پست تو این هستش که اگه یه روزی با همچین چیزی یا مشابه این برخورد کردیم ازش یه شناختی داریم

پاسخ علی : سلام و درود
خوبه باز تو یه فایده ای از نوشته ما پیدا کردی بقیه که می گن …😉
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
sasan

سلام چیز جالبی بود
ولی این طرح رو من طراحی کردم
اینجانب(خالی بند)

پاسخ علی : سلام و درود
تو روی من نگا می کنی می گی خودت طراحی کردی ؟!!! من که طراحی کردم اسم یکی دیگه رو مینویسم بعد تو … !!!!😀
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی ساسان خالی بند

21 02 2008
زاقول !!!

با حال بود به سایت منم سر بزنید

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، چشم حتما
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
Kia Taheri

عجب !

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
sasan

بابا ایول برای همه جواب داری
خوشم میاد

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ساسان
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
سالومه شایگان

سبزش رو نداری ؟

پاسخ علی : سلام و درود
نه همین آخری برام مونده ، حالا چنتا می خوای ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

