شجره نامه خود را آنلاین بسازید

8 02 2008
kindo.gif
free-family-tree-maker.gif

با کمک این سایت که کیندو نام دارد می توانید شجره نامه و یا چارت فامیل خود را بسازید ، سیستم این سایت به این شکل هست که شما ابتدا ثبت نام می کنید و سپس با وارد کردن نام و نام خانوادگی پدر و مادر و آدرس ایمیل ادامه می دهید ، نکته جالب در این سایت این هست که شما با فرستادن ایمیل به اعضای خانواده خود ازآنها دعوت می کنید تا به تکمیل اطلاعات خود و سایر اعضا کمک کنند .

همچنین این سایت به زبان های مختلفی همچون انگلیسی ، عربی و ترکی و … قابل نمایش می باشد .

bill-gates-tree.gif

البته جذابیت و تمام زیبایی این کار اینه که اعضای خانواده همه با هم به تکمیل این درخت و یا شجره نامه کمک کنن .

آدرس سایت : http://kindo.com

در ادامه مطلب  ویدئویی از معرفی این سایت خواهید دید.


کارها

Information

14 responses

8 02 2008
امید

سلام خیلی جالب بود دستت درد نکنه استفاده کردیم.

پاسخ علی : سلام و درود
امید جان لطف کردی پیش ما اومدی و با نظرت خستگی از تن ما بیرون کردی

8 02 2008
gajamoo

یه شجره نامه داریم که ارزشش از این دنیای مجازی هم بیشتره و توش 1345 نفر از خونواده هم عضوند.
تلاشت ستودنیست.
موفق تر از همیشه باشی

پاسخ علی : سلام و درود
خوش به حالتون گاجاموها ، برای شما آرزوی موفقیت بیشتر می کنم
لطف کردی پیش ما اومدی و نظرتم گفتی

8 02 2008
صادق

سلام مهندس این یکی مطلبت خیلی با حال بود
البته نشستم 2 ساعت شجره نامه خودمونو درست کردم با حال شده
ممنون از مطلب قشنگت.
موفق سربلند باشی.

پاسخ علی : سلام و درود به آقا صادق گل گلابی
خوش اومدی قدم رنجه فرمودید
شما هم پیروز و موفق باشی عزیز

8 02 2008
پسر آریایی

سلام علی جان خیلی جالب بود ممنون . این سایت احتمال داره از اطلاعات کسانی که به عنوان سرگرمی ازش استفاده می کنند و بهش اطمینان میکنن رو مورد سوء استفاده قرار بده

پاسخ علی : سلام و درود
البته منظور از سوء استفاده چیه ؟ ممکنه ولی چی کار می خواد بکنه مثلا
اصلا حالا که اینجوری شد یه نوع دیگه که امنیت بیشتری داره خواهم گفت
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

9 02 2008
سجاد

سلام چطوری علی جان
ممنون که گفتی این پارسا اسپیس رو دیگه چرا فیــ ــلتر کردن ا!!
لینک رو الان درست می کنم.
ممنون که تذکر دادی

پاسخ علی : سلام و درود
تو خود سایتش نوشته
خوشحال شدم دیدمت

11 02 2008
نبی

جالب بود ممنون.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

13 02 2008
چشم غمگین

من تو Geni شجره نامه دارم!🙂

پاسخ علی : سلام و درود
خوش به حالت من که هیچ جا ندارم
ممنون که به ما سرزدی و نظزتم گفتی

4 03 2008
آرش

منو لاگین نکرد.؟ چرا

پاسخ علی : سلام و درود
راستش نمیدونم ، شاید اجدادت یا مدیر این سایته رابطه خوبی نداشتن🙂
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 08 2008
محمد

دستت درد نکه من ازایل قشقایی هستم وقصددارم شجره نامه خودرابنویسم زحمت می کشی راهنمایی کنی متشکرم

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، چه کمکی از دست من بر میاد عزیز ؟
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

23 12 2008
ehsanspider

byshter touzihe bede?

سلام و درود
خوش اومدی ، من همین قدر بلتم
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

24 07 2009
سید مجتبی فتاحی

سلام ایا سایتی که اطلاعات شجره نامه های مناطق و شهر های ایران و شجره نامه های موجود کشور مثلا شجره نامه های شهر اصفهان را داشته باشد وجود دارد؟

سلام و درود
من نیدونم شاید آره شایدم نه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 10 2009
فرهاد

خیلی با حال بود ازتون خوشم اومد میخام با شما هم کاری کنم به من میل بزنید

سلام و درود
من نامزد دارم آقا جون !!! تو چه زمینه ای ؟ تازه خودت میل بزن مگه میل نداری !!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

1 11 2009
سیدهادی موسوی چوبه

سلام ، خیلی خوبه ، اگه سریعتر بشه درست کرد.

سلام و درود
چیو ؟ کیو ؟ کجا رو ؟ خوب دست به کار شو آقا جون تا دیر نشده
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

3 05 2010
سعید

سلام و عرض ادب به درگاه دوست عزیزم امیدوارم که خسته نباشید

سلام و درود
خوش اومدی به درگاه ! ممنونم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

