کارها

Information

7 responses

3 02 2008
فتحی

علی جان. ممنون.
رفتیم برای استفاده🙂

پاسخ علی : سلام و درود به فتحی عزیز
قابل شما یکی یه دونه فتحی وردپرس رو که اصلا نداشت ، خوشحالم مقبول افتاد فتحی جان
ممنون که پیش ما اومدی و نظرتم گفتی عزی
ز

3 02 2008
محمد کشوری

جالبه باید یه جایی سیوشون کنم …

پاسخ علی : سلام و درود
سیو کنید محمد جان قابل شما رو که اصلا نداره
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

4 02 2008
امید

سلام جالب بود . اگه بازم خاستی بزاری اگر بتونی با طراحی های متفاوت بزاری مثلا مخصوص روزهای مخصوص مثل کریسمس یا طرح های متفاوت خیلی جالب میشه بازم ممنونم از ای کارت اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم اگرم تمایل به تبادل لینک داشتی خوشحال میشم بازم ممنون
http://www.omidlog.com

پاسخ علی : سلام و درود
چشم سعی می کنم ، حتما میام پیشت عزیز ، راستش من به بروبچی که به من لطف دارن برای تبادل لینک گفتم من فعلا بلاگرول ندارم اگه گذاشتم خوشحال می شم به شما لینک بدم ، ممنون و موفق باشی
لطف کردی پیش ما اومدی و نظرتم گفتی

4 02 2008
SaeedTNT

سلام علی جان
چند ماه پیش دنبال یک عکس کوچک از rss بودم
کامل و مفید واقع شد!
دم شما گرم باد…

پاسخ علی : سلام و درود
خوشحالم مفید بوده ، دم شما هم گرم سعید جان
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

4 02 2008
آی تی شوک

دستت درد نکنه علی آقا
خیلی عالیه
منتظر سری های بعدیش هستم ( الیته کمی متنوع تر ! )😀

پاسخ علی : سلام و درود
قربان شما ، سعی میکنم متنوع تر باشه چشم
ممنون که پیش ما اومدی و نظرتم گفتی

6 02 2008
Hamid

اول فکر می کنی، بعد یک نیاز رو تشخیص می دی (معمولا خودت هم اون نیاز رو داشتی) و بعد راه حلش رو پیدا می کنی و ارائه می دی. و این طور می شه که شما یک خلاقیت کاربردی انجام می دی. درست مثل همین کاری که شما کردی.
این کارت رو با جدیت و به صورت مداوم پی گیری کن. با این پست ترافیک وبلاگت برای همیشه (حداقل تا زمانی که فید جایگاهی داره) حفظ خواهد شد. راستی از ترافیک که بدت نمیاد.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون از راهنمایی و پیشنهاد شما ، من اصول انتخاب مطالبم رو تو «درباره» نوشتم
آیا کسی هست که دوست نداشته باشه وبلاگش بازدید کننده داشته باشه ، البته من دوست دارم مطالب از طریق فید خونده بشه چون اصولی تره
لطف کردی حمید جان پیش ما اومدی و نظرتو گفتی

8 02 2008
دل زده

اجازه هست از آیکون‌ها استفاده کنیم, در صورت لزوم؟

پاسخ علی : سلام و درود
بــــــــــــــــــــــــــــــــله ، چرا که نه
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

