با ویندوز از دیروز تا امروز

31 01 2008

evo0031.gif

evo001.gif

evo002.gif

evo004.gif

evo005.gif

evo006.gif

evo007.gif

evo008.gif

evo009.gif

evo010.gif

evo011.gif

evo012.gif

evo014.gif

evo015.gif

evo016.gif

evo017.gif

evo018.gif

evo019.gif

evo020.gif

evo021.gif

evo022.gif

evo023.gif

evo024.gif

evo025.gif

evo028.gif

evo029.gif

evo030.gif

evo031.gif

evo032.gif

evo033.gif

evo034.gif

evo035.gif

evo036.gif

windows_xp_logo.jpg

evo041.gif

evo042.gif

evo043.gif

evo044.gif

evo045.gif

evo046.gif

evo047.gif

evo048.gif

evo050.gif

evo053.gif


کارها

Information

26 responses

31 01 2008
آی تی شوک

سلام
جالب بود
ویندوز Me جا افتاده.

پاسخ علی : سلام و درود به رفیق خودم
آخ ، واقعا که شوک میدی ، من از ام ای عکس ندارم اگه داری و زحمتی نیست برام میل کن
ممنون که به ما سر زدی و نظرتو گفتی

31 01 2008
Kia Taheri

سلام. خسته نباشید. از اینکه در بلاگ من حضور یافتید سپاسگذارم.
پست بسیار بسیار عالی ای بود.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون ، خواهش می کنم ، دیگه سرخ و سیاهمون نکن کیا جان
ممنون که به ما سرزدی و نظرتو گفتی

31 01 2008
macromediax

خیلی جالب بود . این وبلاگت هم برا ما شده آلبوم عکس ها … هر روز میایم یه سری میزنیم .. خاطراتمون تازه میشه

پاسخ علی : سلام و درود به حسین عزیز
تیکه میندازی یا تعریف می کنی ؟ ممنون که به ما سر می زنی حسین جان
خیلی لطف کردی نظرتو گفتی

1 02 2008
mibip

جالب بود. فقط جای MS-DOS خالی بود.

پاسخ علی : سلام و درود
مطلب درمورد ویندوز بود نه تاریخچه کامپیوتر !!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتو گفتی

1 02 2008
ardekaninezhad

سلام دوست وردپرسی
مطلب خیلی قشنگی بود
خوب شد ما سال 95 ویندوز نداشتیم !!!
خوشحال میشم به وب من سر بزنی و راهنماییم کنی
من تازه به وردپرس کوچ کردم

پاسخ علی : سلام و درود
ولی من که از ویندوز 3.1 رو تا ویستا داشتم خیلی خاطرات خوبی دارم
حتما میام ، اگه از ما کمکی بربیاد بگو رفیق در خدمتی
م

1 02 2008
علیرضا

بسیار زیبا وجالب بود

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی علیرضا ، قابل شما رو نداشت
ممنون که نظرتو گفتی

1 02 2008
Protected

خیلی هاش نیست MediaCenter ,Server 2003 and 2008 و … اونها رام بزاری اخرشه

پاسخ علی : سلام و درود
من اونارو ندارم اگه داری و اگه زحمتی نیست برام میل کن تا بزارم
ممنون که به ما سر زدی و نظرتو گفتی

1 02 2008
abas

عالی بود

پاسخ علی : سلام و درود
خواهش می کنم دیگه خجالتمون نده
ممنون که پیش ما اومدی و نظرتو گفتی

1 02 2008
IRAN

ممنون و متشکر از شما دوست عزیز

سایت خوبی داری و مطالب زیبایی هم در آن میگذاری

پیروز و وموفق باشی

http://www.iranhome.net

http://www.iranhome.blogfa.com

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، نظر لطفته عزیز
شما هم پیروز و موفق تر باشی
ممنون که نظرتو گفتی

1 02 2008
gozarzaman

عجب سیر تکاملی داشته این ویندوز . عکسهای جالبی بودند موفق باشید

پاسخ علی : سلام و درود
این مطلب مخصوص شما بود ای گذر زمان !
ممنون که به ما سر زدی و نظرتو گفتی

1 02 2008
ebham

سلام دوست عزیز. این مطلب جالب شما هم انشاالله در ابهام لینک (پست بعدی) قرار خواهدگرفت.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون لطف داری عزیز

1 02 2008
gajamoo

خسته نباشی علی جان.
دو کامنت تو وبلاگ یک فتحی گذاشتم اما هر دوتا الان نیست،واسه همین اومدم اینجا کامنت بذارم و ببینم اشکال کار از کجاست!!!!!!!!!؟
د وتا کامنت رو هم تو مطلب فایرفاکسش گذاشتم.
ضمناً اینقدر عکس تو وبلاگت نذار،چند وقت دیگه که قدیمی تر شدی،وبلاگت به این راحتی بالا نمیاد و خواننده هاتم از وبلاگت فراری میشن.
منکه ای دی اس ال دارم،کلی طول کشید تا عکسها………..
خود دانی.
موفق تر باشی

پاسخ علی : سلام و درود به گاجامو
از راهنماییت ممنون با نظرت موافقم ولی خوب وقتی مطلب همش با عکسه چی کار کنم ؟
ممنون که به ما سر زدی گاجا موی عزیز و نظرت رو هم گفتی
شما هم موفق تر تر باشی

1 02 2008
حسین

بالالینک
محتوای بالالینک توسط کاربرانش گردآوری و مدیریت می شود.
هر کاربر می تواند مطلب جدیدی برای سایت ارسال کند و در مورد مطالب سایر کاربران ابراز عقیده کند.
پیشنهاد ما امتیاز دادن به مطالب خوب است.
به این ترتیب کاربران سایت می توانند محتوای مفید را متمایز کنند.
شما می توانید با ارسال لینکهای مفید وبلاگتان بازدید کنندگان سایتتان را افزایش دهید
http://www.balalink.com

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون از راهنمایی شما

1 02 2008
ferdo3i

سلام
کار جالبی انجام دادی ممنون
نکته فرعی:
آیا تا به حال به یک سیستم عامل گنو /لینوکس سر زدی سیستمی متفاوت.
اگه با دنیای آزادی نرم افزار میخوای سر وکله بزنی من چند جای خوب سراغ دارم . http://www.parsix.org
http://www.ubuntu.ir
http://www.technotux.org

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون ، حتما یه سری میزنم
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

1 02 2008
محمد

ویندوز یعنی ویندوز یعنی یک اتفاق تکرار نشدنی یعنی
ویندوز یعنی پنجره ای جدید به کامپیوتر و دنیای سیستم عامل
ویندوز یعنی مایکروسافت حرف نداره
وینوز یعنی : با من تبادل لینک می کنی؟

پاسخ علی : سلام و درود به محمد
بابا بی خیال کوتاه بیا ، لطف داری عزیز من هنوز بلاگرول ندارم اما اگه گذاشتم حتما به شما لینک می دم
ممنون که به ما سرزدی و نظر شیرینتم گفتی بابت لینک و اینا هم ممنون

2 02 2008
alireza

تو که این همه زحمت کشیده بودی
کاش ویندوز ME & 2003 رو هم به اینا اضافه میکردی

پاسخ علی : سلام و درود به علیرضا
من ندارم اگه داری و زحمتی نیست برام میل کن تا اضافه کنم
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

2 02 2008
ابراهیم

خاطره هامون زنده شد

پاسخ علی : سلام و درود
خوشحالم که این اتفاق افتاد
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

2 02 2008
moeinrad73

عجب سیر تکاملی داشته واقعا. من رو باش که فکر می کردم اولین ویندوز ماله ساله 95 بوده. ویندوز 95 رو میگم

پاسخ علی : سلام و درود
ای ول بابا تو دیگه کی هستی
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

2 02 2008
علی

سلام
اگر بخواهیم لینکهای زیبایی به شما معرفی کنیم (جهت گذاشتن در سایت)چه کار باید بکنیم؟

پاسخ علی : سلام و درود
برام میل کنید دوست عزیز
ممنون که به ما سر زدی

2 02 2008
beautiful_mind

سلام
ممنون از لینکتون،من که با هر کدومش خاطراتی دارم، مخصوصاً زمان نصبشون روی هر کامپیوتری. موفق باشید.

پاسخ علی : سلام و درود
راست میگی بعد از نصب موفقیت آمیز انسان به وجد می اومد ، خاطرات منم زنده کردی
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

2 02 2008
Reza. R

ایول خیلی بحال بود.
به قول یکی از دوستام از XP به بعد دیگه فضایی شده !!!!
فرستادم به دنباله :
http://www.donbaleh.com/link/1439

پاسخ علی : سلام و درود
خوب راست میگه ، لطف داری رضا جان
ممنون که پیش ما اومدی نظرتم گفتی

2 02 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
در مورد 3.1 عکس بازی مین روب هم میزاشتی جالب تر بود چون یه دنیا خاطره بود !
دمت گرم که توی این مدت بدجور خاطره های همه رو زنده کردی !
بدرود

پاسخ علی : درود به کاوه
راست میگی یاد مین روب هم بخیر ، بابا اینقد خجالتمون ندین
بدرود کاوه جان بدرود

2 02 2008
SaeedTNT

این تصاویر آدم رو یاد جوونی هاش می ندازه
من از نسخه 3.0 به بعد با ویندوز کار کردم
و واقعا این تصاویر از ذهنم فراموش شده بود که باعث تجدید خاطرات و دست و پنجه نرم کردن با نرم افزار های این بیل گیتس شد…

خسته نباشی

پاسخ علی : سلام و درود
خوشحالم که تجدید خاطره شد
ممنون که به ما سر زدی و نظرتم گفتی

2 02 2008
محمّد

سلام. اینکه دیدم به تمام نظرات جواب دادید برام جالب بود. گفتم من هم یه سلامی عرض کنم.

پاسخ علی : سلام و درود به محمد
من جواب دادن به کامنت ها رو وظیفه هر وبلاگ نویس می دونم ، کسانی که کامنت می زارن به نویسنده لطف دارن چون می تونن مثل خیلی های دیگه بدون اینکه نظری بدن مطالب رو ببینن و وبلاگ رو ترک کنن و ….
ممنون که به ما سر زدی و از نظر شما هم ممنون

3 02 2008
علیرضا

شرمنده!!!
منبع رو یادم رفت اما دوباره گذاشتمش

پاسخ علی : سلام و درود
دشمنت شرمنده عزیز ، ممنون
بازم پیش ما بیا

26 06 2008
صادق

گلچین جالبی بود. دستتون درد نکنه

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی صادق عزیز ، قررربونت
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

