فرستادن خودکار پیام های رسیده به ایمیلی دیگر در جی میل

27 01 2008
gmail

گاهی پیش آمده که چند حساب جی میل داشته باشید اما فرصت سرکشی به همه آنها را نداشته باشید و یا یک ایمیل اصلی دارید و می خواهید از تمام پیام هایی که به ایمیل دیگر شما می رسد یک کپی در ایمیل اصلی داشته باشید . این فرایند تمام پیام های رسیده در یک ایمیل را به ایمیل دیگری می فرستد .

پس اگر مایلید بدانید چگونه همراهم بیایید :

  1. در جی میل وارد Settings ( درقسمت بالای صفحه قرار دارد ) شده
  2. به قسمت Forwarding and POP/IMAP رفته (درگزینه های بالای قسمت Settings )
  3. در قسمت Forwarding گزینه Forward a copy of incoming mail to را انتخاب کنید
  4. آدرس ایمیلی که می خواهید پیغام ها به آن بروند ، داخل کادر وارد کنید
  5. حال سه گزینه وجود دارد :
  • keep Gmail’s copy in the inbox با انتخاب این گزینه یک کپی از پیام های رسیده به ایمیل حاضر در inbox ش می ماند .
  • archive Gmail’s copy با انتخاب این گزینه یک کپی از پیام های رسیده آرشیو می شود ( پیام های رسیده به All Mail می رود و دیگر در inbox نمی ماند )
  • delete Gmail’s copy با انتخاب این گزینه پیام های رسیده پاک می شود ( پیام ها به trash می رود )

کار تمام است روی گزینه Save Changes کلیک کنید.(تصویر کمکی)

نکته : اگر چندین جی میل نیز دارید مشکلی نیست برای تمام آنها نیز می توانید این فرمول را پیاده کنید و فقط با یک بار لاگین کردن تمام ایمیل هایتان را چک کنید.


کارها

Information

7 responses

27 01 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
دوست عزیز باید خدمتتون عرض کنم که من نظر کارشناسی ندادم، بلکه حرف دل بود، خوشحالم که به لابدان سرزدین
بدرود

پاسخ علی : سلام و درود به کاوه
منم همینطور ، حالا چرا ناراحت می شی ، من عذر می خوام اگه اساعه ادب شد
خوش آمدی

27 01 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
علی جان من ناراحت نشدم، دلیلی هم نداره بی خیال، اگه ناراحت نمی شی درود و سلام یک معنی میده پس یکی رو بکار ببر.
بدرود

پاسخ علی : فقط سلام به کاوه عزیز
من از این جمله خاطره ای دارم وکلا خوشم می یاد از این ترکیب ، تازه معانیش هم به نظرم یکم فرق می کنه من که هر کدوم رو به یه معنی متفاوت استفاده می کنم ، تازه منم ناراحت نمی شم دلیلی هم نداره بی خیال
ممنون از دقتت و تذکر بجای شما

27 01 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.

پاسخ علی : فقط سلام بدون درود به کاوه عزیز
منم خوشحال میشم عزیز ، کاوه اگه دقت کنی من بلاگرول ندارم یعنی فعلا اما اگه روزی بزارم حتما لینکت می کنم
بازم از اینکه به من لطف داری ممنون

27 01 2008
باران

مفید بود،ممنون

پاسخ علی : سلام ودرود به باران
خوش حالم که مفید بوده
از اظهار نظر شما هم ممنون باران جان

27 01 2008
سرگیجه

سلام.
اول تشکر می کنم که به خونه ما سر زدید.
دوم اینکه استفاده کردیم از این مطالبتون ( جدا مطالعه کردم الکی نمی گم )
سوم اینکه یه نظر : می تونید وقتی که مطلبتون را نوشتید قبل از انتشار مطلب آدرسش را تغییر بدید تا این همه کد عجیب و غریب توی ادرس مطالبتون نباشه.
همین! مال هیچکس نیست!

پاسخ علی : سلام و درود
خواهش قابل شمارو نداشت ، درسته ولی به چه دردی می خوره تازه این خودش یه مزیته(مخصوصا برای شما سرگیجه جان)
خوش آمدید خوش حال شدم نظرتون رو هم گفتید

28 01 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درورد
علی جان به روز هستم با عنوان: جشن سده
بدرود

پاسخ علی : سلام کاوه جان
حتما خدمت می رسیم عزیز
موفق باشی

28 01 2008
gozarzaman

این موضوع وبلاگت خیلی بدردم خورد من خودم تا چند وقت پیش با این مشکل مواجه بودم که چجوری میتونم نامه ها رو از این ایمیل به ایمیل دیگه تغییر بدم به هر حال ممنونم ازت و موفق باشی

پاسخ علی : سلام و درود
قابل شمارو نداره منتظر مقالات بعدی در همین رابطه باشید دوستان
افتخار دادین قربان ، مرسی از اظهار نظرتون

پاسخی بگذارید

