پاسخ گویی خودکار در جی میل

24 01 2008
gmail

وقتی یک ایمیل می فرستید در بیشتر اوقات ایمیل شما به دست گیرنده می رسد . اما گاهی اتفاق می افتد که ایمیلی که فرستاده اید به گیرنده نرسیده است یا بر عکس ایمیلی به دست شما نرسیده است . شما می توانید با تنظیم جی میل خود هر ایمیلی که برایتان ارسال می شود را به طور خودکار پاسخ دهید .

برای این منظور در جی میل وارد بخش settings شوید و به پایین صفحه رفته تا به vacation responder برسید ، اگر تصمیم خود را گرفتید و می خواهید از این پس به هر ایمیلی که بدستتان می رسد جوابی داده شود گزینه vacation responder on را انتخاب کنید و در کادر subject موضوع ایمیل ارسالی و در کادر message متن ایمیل ارسالی خود را بنویسید .

*نکته : اگر می خواهید فقط به کسانی که در لیست contacts شما هستند جواب دهید تیک مربوط به آن را در پایین کادر message بزنید .

پس از انجام تمام تنظیمات روی save change کلیک کنید .

البته این سیستم اشکالاتی نیز دارد که نویسنده آنها را به هیچ وجه من الوجوهی متقبل نمی شود .


کارها

Information

8 responses

25 01 2008
رضا

نکته ی جالبی بود، مرسی🙂

پاسخ علی : سلام و درود
آقا رضا قدم رنجه فرمودید ، مرسی
قابل شما رو (مخصوصا) نداره

25 01 2008
عرفان

سلام;
وب جالبی داری … نظر لطف شماست که نسبت به وب و بنده لطف دارید ..

بهتون لینک دادم …

موفق باشید.
عرفان

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی عرفان جان ، ممنون

25 01 2008
عرفان

سلام;

علی جان لینک چی رو غیر فعال کنم ؟ واسه چی سر کارید ؟

میگم این وبلاگ جایی هست برای نوشته های شخصی من که به عنوان دست نوشته های شخصی یک گرافیست آماتور هست …

سعی میکنم گهگداری که چیزی طراحی میکنم رو بذارم … فعلاً که اینجا اینقدر مشغولیات ذهنی دارم که وقت طراحی که ندارم هیچ, به زندگی عادیم هم نمیرسم !!!

سعی میکنم به مرور زمان کارهایی که قبلاً طراحی کردم رو بذارم توی وبلاگ …

موفق باشید.
عرفان

پاسخ علی : سلام و درود به رضای عزیز
حالا چرا میزنی ، اصلا هر چی شما بگی خوبه ؟
تو جی میل منتظرم
یا علی مدد.

25 01 2008
soboone

تا حالا این کار رو انجام نداده بودم ولی حالا احتمال داره که یدم!🙂

پاسخ علی : سلام و درود
من خودم استفاده می کنم البته فقط برای لیست کنتاکت
می خوای بخا نمی خای نخا( فقط بابت مزاه)
خوش حال شدیم ، صبحونه فردا چیه ؟

25 01 2008
خبرنگار

توضيح سريال Lost رو اضافه كردم.

پاسخ علی : سلام و درود
ممنون خبرنگار جان

25 01 2008
محمدرضا

مفید بود…🙂

موفق باشی !!!

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، خوشحالم ، شما هم موفق باشی محمد رضا

25 01 2008
تراموا

من میخوام به اسپم‌ها فحش بده، چی‌کار کنم؟

پاسخ علی : سلام و درود
راه حل سریع —> تو قسمت پیام یه پیام تشکر بنویسی و یه پیام فحش ناک برای اسپم های احتمالی البته به نظر من آخرش هم خوبه بنویسی اگه اسپم نیستی که ببخشید و اگه اسپمی حقته تازه اینم آیدی من منتظرم بیای تا ادامه فحش هارو بهت بدم

راه حل اندکی دراز مدت —> صبر کنی ببینیم راهی برای این مسئله وجود داره یا نه

متشکرم که به من سرزدی کامنتت هم خیلی باحال بود

25 01 2008
gajamoo

فــــــــــ ـــــــیـــــــــ ــــض بــــــــــــــــ ــــــــر د یــــــــ ــــــــیـــــــــ ـــــم .
موفق تر باشی

پاسخ علی : سلام و درود به گاجاموی ورد پرس
قابل شما رو نداشت
فردا منتظرتم

پاسخی بگذارید

