آرایشگاه مجازی

12 01 2008

سلام

دیروز یک کلیپ صوتی رو تو موبایل گوش کردم که هنوز تو کفم خارق العاده ست ، برای شما هم گذاشتنم ، دانلود نکنین نصف عمرتون بر فنا که نه ولی خیلی ضرر کردین .

این کلیپ رو حتما باید با یک پخش کننده استریو و با هدفون گوش کنی تا لذت ببرید وگرنه اصلا به زیبایی اون پی نخواهید برد پیشنهاد می کنم در محیط آرام و با چشمان بسته گوش کنید .

فایل 6.16 حجمش هست و mp3

دانلود :

سرور یک

سرور دوم

اینم در یوتوب :

اگه دانلود کردین و اگه گوش کردین حتما نظرتو نو بگین ، ممنون .


کارها

Information

17 responses

13 01 2008
gajamoo

دانلود کردم.
خوشحالم که نصفی از عمر من فنا نشد!
انصافاً چیزی دستگیرم نشد،جز یک سری مکالمه و………..
شاید بخاطر این بود هر کاری کردم چشام بسته نشد.
نوفق تر باشی

پاسخ علی : سلام
فکر کنم با هد فون استریو گوش نکردی ، تمام زیبایی این کلیپ فقط با هدفون استریو و با درست قرار دادن گوشی سمت راست در گوش راست و چپ در جای خود است
اصل مطلب این کلیپ ، یک فضا سازی سه بعدی است که واقعا استثنایی و از طریق صدا می باشد .
واقعا حیرت آوره بازم تاکید میکنم فقط با هدفون استریو

14 01 2008
صادق

دانلود کردم وای خدا اینو چطوری ساختن ؟ اگه بازم داری حتما بذار
خیلی حال دادی داش علی

پاسخ علی : سلام دارم روی اینکه چجوری و با چه تکنولوژی ضبط شده تحقیق می کنم
خودم هم هنوز تو کفم به هر کی هم میدم گوش کنه شکه می شه
سعی میکنم بازم گیر بیارم یه چند تایی دارم ولی این از بهتریناشه
ممنون از اینکه به ما سر زدی ، یا علی مدد

19 01 2008
ali

عزيز
چرا فيد وبلاگت را كامل نمي گذاري
هر آنچه براي خود مي پسندي براي ديگران هم بپسند

پاسخ علی : سلام خوش آمدید علی جان
منظورت رو نمی فهمم یعنی چی ؟

26 01 2008
javad33

سلام علی آقا.
وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری.
این کلیپ صوتی با سیستم باینرال ساخته شده.
من خیلی وقت پیش یه پست کامل راجع به این کلیپ و سیستم باینرال نوشتم که میتونی از آدرس زیر مطالعه کنی.
در ضمن چندتا کلیپ باینرالی دیگه هم واسه دانلود گذاشتم.
موفق باشی.
http://javad33.wordpress.com/2007/10/21/باینرال-و-آرایشگاه-مجازی-سه-بعدی-شنیدا/

پاسخ علی : سلام و درود به جواد
خوش اومدی صفا آوردی ، ممنون جواد جان
میام پیشت

26 01 2008
javad33

آقا لینکی که گذاشتم خوب نوشته نشد. از لینک زیر استفاده کنید:
http://tinyurl.com/3appso

پاسخ علی : بابا تو دیگه کی هستی بابا تو دیگه کی هستی
ممنون از جواد عزیز

7 02 2008
فرزاد

دمت گرم داداش
خیلی باحال بوود

پاسخ علی : سلام و درود
قابل شما رو نداشت
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

16 02 2008
tookaa

سلام .. ممنون …. به قول دوستتون دم شما گرم داداش

پاسخ علی : سلام و درود
به قول خودم دم شما هم گرم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

21 02 2008
parissa

ALBATE MAN INO TOO GOOSHIE YEKI AZ DOOSTAM GOOSH DADAM , MAREKAS !
BE DOOSTANE DIGE PISHNAHAD MIKONAM HATMAN DOWNLOAD KONAN !
THANKS …

پاسخ علی : سلام و درود
چرا فارسی نمی تایپی ؟!!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

23 02 2008
میلاد

قدیمی بود و نیز تا جائیکه من بدانم منبعش لوسه دات کامه ولی جالبه

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، خوب اون موقع که من پست کردم برام جالب بود ، منبع اینترنتیشم نمیدونم
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

24 02 2008
parissa

البته من اینو تو گوشی یکی از دوستام گوش دادم . معرکه است ! به دوستان دیگه پیشنهاد می کنم حتماً دانلود کنند .
ثنکس !

inam farsi , khube ???

پاسخ علی : سلام و درود
hala shod !!!
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم فارسی گفتی

25 02 2008
علی

سلام
سوالی کمی بی ربط:
روزگاری استادی داشتیم که میگفت 786 – به زبان نمیدونم چی چی- یعنی به نام خدا.
حالا اینکه اسم وبلاگ شما هم 786 داره به همین منظور بوده؟
اگر جواب مثبته و اطلاعات بیشتری راجع به 786 دارید ممنون میشم منو هم ارشاد کنید
سپاسگزارم

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، قبلا هم خیلی این سوال از من شده و جواب من اینه که فعلا نمی خوام در این مورد چیزی بگم
البته شما می تونین با سرچ درست هم به نتایجی برسید
پوزش من رو به خاطر اینکه نتونستم کمکی به شما بکنم بپذیرید دوست عزیز
ممنون که به ما سرزدی

3 03 2008
من

من دانلود كردم ولي نصف عمرم در دانلودش گذشت!!! ولي جالب بود.

پاسخ علی : سلام و درود
مطمئن باش ارزششو داره
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

9 03 2008
sinac

سلام،
علی گرام، بسی جالب بود، یه چیز میگم بین خودمون باشه، وقتی اون دستگاه موزر (ماشین اصلاح) رو آورد روی موهام یهو از ترس جام پریدم و سیم هدفونم پاره شد! ولی بعدش از یه هدفون دیگه استفاده کردم،
یک پیشنهاد هم دارم، این فایلها را حتما بوسیله تلفن همراه خود گوش دهید چون وضوح صدای این نوع فایلها در تلفن همراه + هدست استریوش خیلی بالاست و همچنین ولوم را تا آخر بالا ببرید، نترسید کر نمیشید.

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، منم برای اولین بار خیلی شکه شدم و چون چشمامو بسته بودم همش می ترسیدم چشمامو وا کنم ببینم کچلم کردن
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

20 03 2008
sina

باسلام
ببخشيد ميشه اينو برام بفرسي تو ايميلم .
من 4 تا وبلاگ دارم و در همه آنها تبليغ وبلاگ تو را دادم .

پاسخ علی : سلام و درود
مشکلی نیست سر فرصت حتما برات میفرستم ، بابت لینک ها هم ممنون لطف داری عزیز
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

15 04 2008
akbar

salam ali jan khali bahal bood damet garm ta be hal az sedaha nashnedeh bodam khali be vaghaiyat nazdik bood
tashakore faravan

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، نوش جان خوشحالم لذت بردی
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

11 09 2008
احسان

خيلي قشنگ بود من صدجا دنبالش گشتم ولي همشون ميگفتن بايد عضو بشي
ممنون كه گذاشتي خيلي باهات حال كردم يا علي

پاسخ علی : سلام و درود
خوش اومدی ، قابل شما رو نداشت نوش جان ، علی یارت جووووون
ممنون که به ما سرزدی و نظرتم گفتی

14 12 2008
مريم

سلام . ممنون عالي بود . اگه كليپهاي ديگه اي هم به همينصورت داريد براي دانلود لطفا بزاريد ممنون.
وبلاگ خوبي داري

سلام و درود
خوش اومدی ، هستش ولی من ندارم
ممنون از اینکه به ما سرزدی و نظرتم گفتی

پاسخی بگذارید

